Jul

Då var julen över för min del.

Igår var vi hos mormor och firade den med massa julklappar och mat!
Vi hann även sjunga julsånger för tomten (Vi hade ingen anning om vem tomten var heller :S)
Kolla Kalle Anka, det måste man bara göra på julafton! INGEN ANNA ANKA HÄR!!!
Det var mycket trevlans där!

Och idag var vi hos farmor och farfar, det var lika trevligt som vanligt.
Mycket mat, dock blev det ingen "julmat" utan potatisgratäng och kalkon,
och det gör mig verkligen inget, för jag e skit trött på julmaten...

Och när vi skulle öppna våra paket så fick jag en grön skjorta (Såg ut som en riktig herrskjorta)
jag tittade då på pappa med ett litet "Åh vad fint, nat* leende.
(Inget i mot farmor, men den såg liksom herrig ut)
Och sen öppnade min farbror sitt paket och fick en pyjamas i tjejmodell,
han tittade också på den med ett "Åh, vad fint, nat* leende.
Sen visade det sig att farmor bytt paket, utan att själv veta om det haha!
Jaja så kan det bli.

Lite av de paketen jag fick var:

Mobiltelefon
500 kr
500 kr
Presentkort H&M, Kicks
Vågtång OBH Nordica
Muffinsformar
TREsemme shampoo och balsam
Bodybutter
Linne
2 par trosor

Sen fick jag lite till, men jag orkar inte sitta och räkna upp allt, haha.
Hoppas ni har haft en bra julafton, för det har jag verkligen haft,
detta var nog en av de bästa, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahahahahaha, f*n vad klockrent med förväxligen av pakaten xD



Sv: Oh, niiiiice :D Till och med samma märke på vågtången. Här ska det bli fint i håret på oss båda (y)

2009-12-25 @ 22:37:46
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0