Jag gillar inte...

ÅHHHH! VAD IRRETERAD JAG BLIR!!!!!!!

De har ändrat tågtiderna nu. De förra tiderna de hade var typ bäst!
Men nu har de ändrat och tiderna har verkligen blivit SÄMST!
Får åka tidigare och vänta i hundra år på att lektionerna ska börja,
får gå upp tidigare och detta ska gälla fram till sommaren,
HALLELULIJA FÖR DET!

Plus att jag hatar snön, jag fryser och vantarna blir bara blöta hela tiden för man tappar de hela tiden på marken,
jag har frusit fötterna av mig för jag tog på mig fel skor,
jag var nära på att slå ihjäl mig när jag cyklade hem från skolan pga snön
och en random kille på skolan tänkte kasta en jävla snöboll i huvet på mig!
Plus att våran tvättmaskin har gått sönder så jag har inget att ha på mig,
jag har inga pengar heller och jag måste köpa julklappar men jag orkar inte!
Mitt hår gör inte som jag vill och jag är bara allmänt sur!

RAAAAWR!

Nu, läggesta

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annie

Nu tar Fanny i med hårdhanskarna ;o Tror inte att jag skulle vilja vara i närheten här du skrev det där^^

2009-12-17 @ 21:54:50
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0