Full rulle hela dagen

Idag gick jag upp sent och slöa runt lite,
men sen så blev det att sätta fart,
för då blev det att åka iväg och träna på gymmet,
tillsammans med Anna, Simon och Victor,
alltid lika trevlans med de tre :D!
De mobbade mig dock lite för att jag inte kan ta lika mycket som dom,
men det är inte så lätt när man både är mindre och snyggare ;)
Så imorgon blir det definitivt träningsvärk!

Sen hem och duscha och sen iväg och vara barnvakt hos kussarna,
Hanna och Oscar,
alltid lika söta som socker!
Men det var ett helvete att lägga Oscar som bara är 10 mån,
för han ville absolut INTE sova,
trotts att ögona smällde igen vilken sekund som helst,
men det gick tillslut :)

Sen in till Hanna och lägga sig i hennes säng och natta henne,
hon e hur mysigt som helst när hon är trött,
go och kramig :)

Och nu e jag hemma och tar det lugnt,
och är verkligen SKIT TRÖTT,
ska nog lägga mig tidigt idag,
men det kommer säkert inte bli så bara för jag säger det...


Här är Hanna, en härlig sommarbild när vi var ute i "svenssons hage"
Ge mig sommar?

Kommentarer
Postat av: eszter - you can't find anyone better

Hon var jättebedorande ;I

2010-01-11 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0