Blablabla...

Halloo!

Gymmat idag med med våran härliga "4trio" Anna, Simon och Victor,
jag kommer bli som Hulken ifall jag fortsätter haha!
Det var kul, som alltid :)!
Allt slutade med att Anna och jag satt och väntade på killarna medans de skulle basta och duscha och allt,
och inte fan tog det 10 minuter som det brukar ta för killar,
utan 45 minuter satt jag och Anna och hungrade ihjäl,
men sen sprang vi ut för dörrarna och laddade med snö,
tyvärr misslyckades vårt snöbollskastning och vi missade killarna haha!

Sen kom jag hem och fastnade i soffan,
och satt där hela dagen haha
och nu har jag jätte träligt.

Nyår imorgon, hell yeah (Y)
Vi får väl hoppas att 2010 blir ett bra år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0